BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 27 November 2009

[riang][hampeh]

27/11/2009
3.14 p.m

salam..pelik la ekh..nape la sejak 2,3 ari ni xbley nk tido mlm..huhuhu..dye da bnyk syiiioookkk tidoo kan..huhuhu..budak ni mmg..xde bilang2 mau tido..skrg ayu da berteman auw..sejak 10/11/2009..time tu ayu kat umah la kan..depan tv..channel astro prima klaw xsilap..time tu "jangan lupa lirik"..ayu sedang khayal ber SMS ngan some1..syokkk punyee syokkk ber SMS..tibe2 aku tersentap bila dpt 1 msg dr dye..yg b'bunyi..errrr...xpyh la btau..tp smp la kini dye jd milik ayu..agagaga..happy sgt time tu..sbb da jmp penyelamat cinta..wooowwww...hari demi hari lalui ngan dye..thanks taking care bout me dear..heee..dlu wlpn bibir ni pnoh glak tawa..tp hati sepi..skrg x lg..gelak tawa..saat2 duka..semua pnoh makne..makne tuk mengajar erti kesabaran..memahami..dalam setiap perhubungan sebenar..huhuhu..tp kdang2 tu adalah gado2 getekkk..hahahhaaa..byase la kan..tadi ayu on9 ms..ada something yg mengecewakan ayu la ): xsabar nk tggu dyee bngn dr tido yg lena tuuu..nk tnyyyy...xkn nk kejott skrg kn..ikotkn ati ni nak saje..tp xpela..dye pnat..tido dlu la yaa..hurmmm..dyeee..dyee...dyeee...some1 yg mengata kn benar2 mencintai ayu..sungguh2 hanya ayu dalam hatinya..untuk selamanya mau ayu jadi milik nya..betul2 akan menjaga aku..Insyallah..setiap niat yang baik..akan direstuiNya..sungguh aku pun begitu..dyee..dyeee..dyeee..some1 yg buat aku ketawa..kdang2 wat aku sedih..tp dye jarang mau mara aku..klaw x yeye aku wat slh..tp garang beb..wakakakka...ibu..ayahh..alg..angah..doakan yg terbaik utk ayu yeahhh..doakan ayu dpt kebahgiaan hakiki tok syurgawi dan duniawi dr s'sorg..sebgai mne ibu,ayh,alg,angah da berikan selama ni..hny korg memahami hati ini..diri ini..wlpn diri ni t'amat degilll...YA ALLAH..AKU TERLALU SAYANGKAN MEREKA YA ALLAH..TAK ADA MAKNE HIDUP NI TANPA MEREKA..IZINKAN AKU BERSAMA MEREKA TUK SELAMANYA..AMINNN

0 comments: