BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 27 November 2009

~keluarga tercinta~



1.ni ayah sy..seorang yg garang tp penyayang bangatt..ayh xpnah pukul kitaorg kn..jentik2 tu ada lah..nama ayah mohamad jamil bin ishak..hensem beb..hehehe..


2.ni pula ibu sy..seorang yg tegas lg memahami terlalu penyayang..nama ibu unik skit melor binti ibrahim..haaa..apmcm??ad bahekkk...ibu sy cantik..tgk anak la kan..hahahaha..perasaaan seh aku ni..


3.ni abg aku..aku pggl iye along..nme btol iye Mohd Nor Hisyamuddin Bin Mohamad Jamil..orgnye funny,kuat maki,spe yg xkenal die cnfrm sllu kecik ati..tp klu nk knal die sila la besarkn ati anda..wakaka..nk cite lebih2 psl iye nnt iye mara laks ek..huhuhu..yg pnting iye xensem..iye psan iye ensem..uwekkkk..trkluar isi perut ite klu dgr iye ckp iye ensem...hehehe..gurau along.. :P


4.yg 2 pic angah aku la..angah ank no 2 dlm adik bradik..ade pggl dye ain,angah,amoy<--arwah uncle pggl dye..nyayik lak uda aku kt spore pggl,umie angah ank sdre la spe lg..byk pgglan dye..tp nme btol aku Nur Ain Nadhirah Bte Mohamad Jamil..erk..ape nk cite psl dye erk..yg pnting aku comel tau..wakaka..lg la prasaan wei!!


5.yg no 3 lak aku..aku srng je adik..tp mcm 100 org..terasa sangat bertuah kerana semua pggl aku "adik" terasa dimanjakan..hahaha..nme aku Nur Ain Naredhayu Bte Mohamad Jamil..ssh tau nk sebut nme aku..ade org xleh sbut..pdahal senang gilerz nk sebut..huhuhu..papela..aku skrg form 6..tp pnah kne g plkn..padan mke aku!!! agagaga..yg penting aku lg comel dr angah..uwekkk...sentiasa aku perasan kn diri aku..xpekn kwn2.. :P
lastly..sayangi lah adik bradik anda sebelum org lain syg mereka..hahaha..aku da start merepek..baik aku chow dulu..tata..

0 comments: