BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 27 November 2009

LUAHAN HATI SEORANG KAKAK TAKKALA AKU JAUH DISISI

~adik aku d plkn~

assalamualaikum..
aku nk kongsi sedih aku ni psl adek aku skrg kt plkn aku rindu gilerssss kt adek aku yg srng 2..mse aku anta die kt larkin ari rabu 17.06.09~..aku sedih,tp aku tahan..air mate da brgenang alah2 poyo mntk kua..huhu..ttp aku prthankn jiwa raga aku..then..ari ahad 21.06.09~ family da bleh g tgk kt kem..aku 1 family n mama 1 family g tgk adek aku srng..dala adek aku trcmpk kt kem smborng..nme pon da ngeri.. tmpt die aku ingt dekat la,tp jauh kedauk...mse aku nmpk signbord kem sembrong 2,ati aku excited nk jpe adek aku...xsbar ni ingtkn da nk smpai..tp kn mak oi makin ke dlm seh tmpt die,kiri kanan pokok kelapa sawit dpan sket byk pokok kopi syian adek aku dok kt pedalaman...xleh lari,klu nk lari rimau da tggu depan pagar..cmne?? padan mke spe nk lari..jgn harap la.. da smpai 2..ibu g la kt urus setia bg la id adek aku kt org yg brtugas 2 (p8 k5!!! sile dtg ke urus setia skrg,keluarga anda sedang menunggu ) hahaha..pas2 muncul la adek aku..huhuhu dengan bangganye memakai bju plkn ahaksss...senang ati aku bile die happy,ramai kwn,xla risau sgt...hehehe..lpas jpe die 2,aku lbih byk diam..ntah la...sedih aku ni ttp brkumandang..aku tahan sedih aku ni aku xnk adek aku nmpk aku sedih..aku xnk die ngis,xnk die sedih sme cm aku...yela..die jauhkn..dala xleh pgang hp...so..aku lbih prefer shut up sdangkn klu aku jmpe adek aku 2 cm anjing ngn kucing asik nk brtekak je (aku xnk anjing okeh) hahaha...prumpamaan je.. tp pelik kn aku diam je..nk bt cmne 8-> sedih yg aku tahan 2 xtrbndong dah rindu gile kt die kdg2 mlm2 aku ngis srng2..mne tak nye..kn aku tiap2 ari tdo sme die..herm...skrg aku tdo srng2,d temani ngn katil die je..tuan pnye badan xde..adehhhh...lmbt lg plak 2 adek aku nk blek..lg 3 bln...lmbtkn aku releks suwa...ahad ni g tgk die lg sme abg aku rindu wei!!! bak kte ibu
(2 la ikatan adik beradik jauh cmne ttp rindu n sedih)
klu xrindu 2 hati batu aku ttp akan tabahkan ati aku spaya xsedih2 sgt.. okey la..aku nk out..aku sje je try bt blog ni..klu aku da reti nnt..aku update smpai clever

0 comments: